czwartek, 23 lipca 2020

Wielki come back!

To już kilka lat, odkąd dodałam ostatni post na swoim blogu.
Przez ten czas bardzo dużo się zmieniło, wydarzyło i ciągle się dzieje.

Bardzo żałuję, że nie kontynuowałam moich wypocin, a minęło już przecież 9 lat odkąd zaczęłam.
Nie robiłam tego z lenistwa a czasami z powodu braku czasu. Jednak postanowiłam wrócić i robić to, o czym zawsze marzyłam.

Założyłam kanał na YT! :)

Bardzo się z tego powodu cieszę bo mój pamiętnik to nie będą już tylko zapisane słowa, ale także filmiki, które będą ze mną już na zawsze <3 Nie wiem dlaczego nie pomyślałam o tym już w 2011 roku, chociaż próbowałam dodawać tu także filmiki.

Kontent YT nie był wtedy jeszcze taki popularny, jaki jest dzisiaj. Nie było również funduszy na porządny sprzęt, a te wszystkie gadżety jednak trochę kosztują.

Nigdy nie jest za późno na realizację swoich marzeń i rozwój osobisty. Powracam więc i mam nadzieję, że jakoś to pójdzie :)

Serdecznie wszystkich zapraszam!

Link do mojego kanału:

https://www.youtube.com/watch?v=B82MmVGW8Z0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz