środa, 1 lutego 2012

Rematch...

Od 3 dni jestem rematchu i mialam jak narazie 2 propozycje od rodzin. Jedna od razu odrzucilam(4 dzieci) a do drugiej napisalam. Mam nadzieje, ze sie odezwa ;) Mieszkaja w Californii, wiec nie musialabym stad wyjezdzac ;) Nie chce wracac jeszcze do Polski i to jeszcze nie z mojej winy ;(

Hosci, jak nigdy sa dla mnie bardzo mili i teraz pytaja o wszystko. Mogli to robic, jak chcialam jeszcze zostac w ich rodzinie;/ Wiem, ze ciezko bedzie im znalezc nowa au pair. Pierwszy powod to zmiana planow hostki w zwiazku z oszczedzaniem a druga sprawa to ilosc au pairek. Ja jestem ich trzecia, wiec nastepna dziewczyna dobrze sie zastanowi, dlaczego zmieniaja "jak rekawiczki". Do samego konca hostka probowala przekonac mnie, zebym zostala. Sorry, ale mogla myslec o tym wczesniej i zachowywac sie normalnie i nie klamac w aplikacji ;/

Mam jeszcze 10 dni na znalezienie nowej rodzinki. Jesli po tym czasie nic nie pyknie, wracam dpo mojej polskiej familii i mojego dzidziusia Tuptusia ;*

Przykre ale prawdziwe ;(

3 komentarze:

  1. Przykro mi, mam nadzieje, że odezwie się do ciebie ta rodzina. A w przeciągu jakie czasu oni mieli te 2 au pairki przed tobą?

    OdpowiedzUsuń
  2. o co chodzi z tym planem oszczedzania i w zwiazku z czym sklamali w aplikacji?

    OdpowiedzUsuń