poniedziałek, 24 października 2011

Dokumenty wizowe

Dzisiaj zaczęłam wypełniać wniosek wizowy on-line. Jest tam chyba ze 100 pytań i pierdół, ale jak mus, to mus. Jutro dzwonie do Konsulatu w Krakowie i umawiam się na spotkanie. Bardzo się boję, że konsulowi nie spodoba się mój ryjek i nie dostanę swojej cennej wizy ;( Jestem już tak blisko !!!
       Jakby nie było, będę w moim ukochanym Krakowie. :) I będę żarła moje ulubione precelki !!;)
Mam nadzieję, że ktoś ze mną pojedzie. Nie wiem tylko, kogo o to poprosić(żeby nie wiedziało za dużo ludzików, bo zaś mi nie wyjdzie ;/). Jeśli nie dostanę wizy, zamykam mój pamiętnik :) Bo po co dalej to ciągnąć??
       Zawsze mam do czego wrócić - SZKOŁA !!!! Jak nigdy chce mi się bardzo uczyć, pisać te wszystkie prace zaliczeniowe i siedzieć w ławce.:) To takie beztroskie - nie martwię się wtedy o nic, o niczym nie myślę.
       Idę zjeść pomidora z cebulką i wypić herbatkę. :)

1 komentarz:

  1. Na pewno się uda, trzymam kciuki. A jakbyś po rozmowie z konsulem chciała iść na jakąś kawę to ja bardzo chętnie, studiuję w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń